FAQ’S
Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål fra vores paneldeltagere. Hvis du ikke finder svar på det du søger, så kontakt os på support@dinfeedback.dk.
MEDLEMSSKAB
Hvordan bliver jeg medlem af Feedback?
Du kan tilmelde dig ved at klikke her. Det er ikke tilladt at registrere flere forskellige e-mail-adresser i panelet.
Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt min adgangskode?
Du kan få dine loginoplysninger tilsendt ved at klikke på “Feedback login” i menuen og udfylde din e-mailadresse under “Glemt kodeord?”.
Hvordan ændrer jeg mine personlige oplysninger?
Du kan ændre dine oplysninger ved at logge ind på din personlige side via “Feedback login” på menulinjen. Disse oplysninger bruges til at afgøre, hvilke undersøgelser der skal sendes til dig, samt til hvilken konto belønningen skal betales. Hvis du ønsker at ændre din registrerede e-mailadresse i Feedback, så send en mail til os på support@dinfeedback.dk.
Hvordan stopper jeg mit medlemskab i Feedback?
Du kan afslutte dit medlemskab i Feedback, når du vil. Du skal blot logge ind på din panelkonto via ”Feedback Login” på menulinjen, og klikke på knappen “Afmeld”. Du kan også sende en e-mail til os på support@dinfeedback.dk., og vi vil hjælpe dig med frameldingen hurtigst muligt. Hvis du afmelde mens du stadig har penge tilbage på din konto, vil du miste disse penge.
BELØNNING
Min personlige saldo Hvad er min saldo?
Hvordan kan jeg se, hvor meget jeg har tjent? Ved at logge ind på din konto via “dinFeedback-login” på Panelets hjemmeside, kan du tjekke din saldo og din udbetalingshistorik.
Belønning for undersøgelsen
Hvordan får jeg udbetalt det, jeg har tjent? Det gør du ved at logge ind på dit panelkonto, som du får via “dinFeedback-login” på panelets hjemmeside. Tryk på linket “Min saldo” og følg anvisninger, som kommer frem på din skærm.
Problemer med udbetaling
Min belønning er ikke kommet frem – hvorfor? Fra det øjeblik du vælger at få udbetalt din belønning fra din konto, kan det tage nogen tid, før udbetalingen er gennemført. Det kan skyldes, at andre belønninger venter på at blive udbetalt. Du kan dog hele tiden se status på din belønning på din personlige side.
Indstillinger for udbetaling
Som alternativ til udbetaling kan der vælges iblandt de muligheder, vi tilbyder, som du kan læse om her.
UNDERSØGELSER
Hvor mange undersøgelser vil jeg blive inviteret til?
Hvor mange undersøgelser du modtager per måned afhænger af, hvor mange spørgeskemaer der er tilgængelige på ethvert tidspunkt. Typisk vil det være 2-3 undersøgelser per måned.
Hvordan deltager jeg i undersøgelserne?
Du vil få undersøgelserne tilsendt på din e-mail med et link, som du klikker på for at komme til undersøgelsen. Undersøgelsen vil åbne i et separat vindue. Når du åbner undersøgelsen, skal du udfylde det inden for tre timer, før du modtager din incitament.
Når jeg klikker på linket, står der at undersøgelsen er lukket/afsluttet. Hvad betyder det?
Af erfaring ved vi, at alle ikke har tid eller mulighed for at deltage i alle de undersøgelser, vi sender ud. For eksempel kan en person være på ferie og kan derfor ikke deltage i en undersøgelse. Undersøgelsen er derfor sendt til et stort antal mennesker og bliver lukket, når det ønskede antal deltagere er nået. Derefter er der ikke flere medlemmer, der kan deltage i undersøgelsen. Hvis du ikke kan deltage, betyder det, vi allerede har fået det ønskede antal deltagere til undersøgelsen.
Hvorfor skal jeg nogle gange kun besvare et par spørgsmål? Hvad er skåret fra?
Visse undersøgelser er på udkig efter svar på en bestemt målgruppe og derfor indledes med en række spørgsmål (frasorterende spørgsmål) for at afgøre, om du passer ind i målgruppen. Hvis du ikke passer ind i den ønskede målgruppe, vil undersøgelsen slutte efter du har besvaret disse spørgsmål. Med andre ord, du behøver aldrig at deltage i en hel undersøgelse, hvis du ikke passer til målgruppen.